Toppbar

torsdag 11. april 2013

Noen favoritter fra butikken



Butikken er full av flotte nyheter, og jeg lar meg selvfølgelig også friste :)

I går pakket vi opp varer fra TineK. Så masse lekkert!
Det som tok følge med meg hjem var denne rå tøffe veska med peacetegn. Tenker at den skal jeg både bruke som veske når det trengs og som oppbevarings kurv hjemme (kanskje jeg faktisk må ha to stk, en til begge deller,hehe) . Kanskje strikketøyet skal få plass i den eller skjerf og luene i gangen.

Den enkle, lekre glasskrukken som kom ble også med hjem. Den finnes i tre størrelser og er like fin med kubbelys i som med blomster. 

Litt glam i hverdagen må til. Er helt forelsket i denne lekre paljettputa fra Senze of joy. Den er en av putenyhetene for våren.





I dag og i morgen har vi GULLDAGER her i Vadsø.

Vi har -20% på lamper, interiør og barneklær!

Handler du i vår butikk er du med i trekningen av premier for 148.000,-!!

Ønsker en riktig god helg! 
Ta deg gjerne en tur innom butikken å ta en titt på alle nyhetene og la deg friste av gode tilbud!

Klem Anette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar